svensveature

jag ber så jättemycket om ursäkt för den urusla uppdateringen, men har ingen blogglust när det finns cero computers i huset. har ändå inte hunnit. i förrgår (tisdag) åkte jag hem till tobias vid 8 på morgonen sen kom mami och hämtade mig vid typ 7. väl hemma somnade jag typ direkt. vaknade sen vid 12 och låg vaken ett tag, gav upp och la mig i soffan för att invänta fringe. kollade på det sen tillbaka till sängen och somnade direkt. vaknade runt 12 idag, åt brunch och läste tidningen, haha! tog sen cykeln bort till grannstallet där kissemaouerna va, dock va det bara två vav tre som gick att fånga. men den tredje har ju mamman.. sååå, min dag har bestått av att umgås med mysig kattunge. nu ligger h*n på kudden brevid mig och sover så sött. känns bra att en vildkatt på typ 10 veckor som aldrig blivit hanterad av folk innan ligger o nannar så sött med mig utan att försöka klösa ut ögonen.. måste somna typ nu på en gång, ska upp tidigt imorn och fixa sen klockan ett ska jag på begravning.. natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

tja bröder. mitt namn är felicia wahlund, jag är 16 år och bosatt i en etta i lilla sunne. pluggar grafisk produktion på broby grafiska, fast när jag inte gör det spenderar jag antingen kvalitetstid med mina kära vänner, är ute på sunne och ränner eller tränar. försöker iallafall.. hope you like it.




RSS 2.0