get high with me

håller just nu på med att tvätta massa kläder.
ska snart börja packa, duscha, fixa osv.
papi ringde förut och sa att vi ska åka till västkusten imorgon och umgås med släkten, ska bli trevligt!
få komma bort lite och umgås med massa bra folk.
ah, har iallafall nyss varit ute och ridit på nemo. gött bra balans i stegringarna, hehe.
hon är helt körd i huvudet. så detta kommer bli ett jävla stort projekt!
nu ska jag dryga ett tag till så hörs vi typ sen..
funkar inte att lägga in nått bildhelvete för datorn är cp, förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

tja bröder. mitt namn är felicia wahlund, jag är 16 år och bosatt i en etta i lilla sunne. pluggar grafisk produktion på broby grafiska, fast när jag inte gör det spenderar jag antingen kvalitetstid med mina kära vänner, är ute på sunne och ränner eller tränar. försöker iallafall.. hope you like it.




RSS 2.0