be a lady, not a bitch

ångra mig på sista frågan.

 

"hur är din drömkille?"
min drömkille ska va längre än mig muskler och nice mage, helst äldre, gulligt utseende. antingen blond och blåa eller gröna ögon, eller brunhårig med bruna ögon. världens sötaste leende och gulligaste rösten.
sen som person ska han va omtänksam och bry sig om mig, rolig, kunna va seriös och inte bara flabba, även busig och jättemysig. sen så brukar det ju va så att man blir kär i en person för deras personlighet och tack vare den gillar man personens utseende. dock är jag en sån person som är VÄLDIGT kräsen när det gäller utseende.
och dem med snyggast utseende är inte alltid sådär jätteschyssta.. men nånstans finns det väl någon.
tobias är iallafall bäst på alla sätt ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

tja bröder. mitt namn är felicia wahlund, jag är 16 år och bosatt i en etta i lilla sunne. pluggar grafisk produktion på broby grafiska, fast när jag inte gör det spenderar jag antingen kvalitetstid med mina kära vänner, är ute på sunne och ränner eller tränar. försöker iallafall.. hope you like it.




RSS 2.0